Chiptuning 2.0 TFSI

 

Dwulitrowy, doładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa(czyli po prostu 2.0TFSI) w koncernie VAG stał się godnym następcą bardzo popularnej jednostki 1.8T. Co zrobić, gdy osiągi nowoczesnego silnika przestaną nam już wystarczać? To samo co z jego poprzednikiem - "zchipować!"


Najpopularniejsza wersja tego silnika legitymuje się mocą 200 koni mechanicznych, acz z pomiarów na hamowni wynika, że zazwyczaj jest ich więcej. Jest to też wersja najczęściej poddawana modyfikacjom, wiec na jej przykładzie najlepiej przedstawić na czym cała operacja polega.
Jak w przypadku chiptuningu każdego innego auta zaczynamy od pomiarów na hamowni i diagnostyki auta, żeby mieć pewność, że mamy do czynienia ze zdrowym okazem, lub ewentualnie usunąć drobne usterki. Gdy wiemy już na czym stoimy i znamy zarówno wartości maksymalne mocy i momentu obrotowego, jak i ich przebiegi, możemy przystąpić do modyfikacji.

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna > ostatnia >>

nextprev

Corvette VTG vs. Ford Fiesta Szabik

VTG Team Slovakiaring

Corvette VTG JUMP JUMP

Corvette VTG vs. Audi Dutter

Corvette VTG brutalisz burnout !!!

VTG Drift Team - Co-Drive dla BP

Dunlop No Limit VTG Racing Team - PMN's M3T

Przygotowania do VSR