Mitsubishi EVO VIII LSx Turbo
Mitsubishi EVO VIII LSx Turbo
Nasz pomysł jak zrobić szybkie i możliwie bezawaryjne EVO do dragracingu. Więcej cylindrów, większa pojemność, wielkie turbo i bardzo mocne przeniesienie napędu AWD – EVO VIII V8
Osiągi
1/4 Mili: 8.183 @ 271.96 km/h
1/8 Mili: 5.291 @ 219.26 km/h
60ft:1.276
Silnik
V8 LS 6.4l
blok Dart LS Next
kute tłoki JE Pistons
kute korbowody Eagle
kuty wał korbowy Eagle
wałek rozrządu BTR
głowice Trick Flow Specialties
szpilki/śruby ARP
kolektor ssący Holley Sniper
Elektronika
Ecumaster EMU Black
Ecumaster PMU
Ecumaster ADU
Ecumaster CAN Keyboard
Strojenie GS
Doładowanie
turbosprężarka Turbonetics Thumper
wastegaty Tial
FMIC
customowe orurowanie dolotu i intercoolera z aluminium VTG
blowoff Turbosmart
Wydech
kolektory Hooker Headers
customowy układ wydechowy VTG
Przeniesienie napędu
3 biegowa skrzynia Rossler Transmissions
konwerter Neal Chance Racing Converters
zmodyfikowany transfer z GMC Typhoona
przedni most GM
tylny most 12 bolt GM ze spoolem
półosie Moser Engineering
Układ paliwowy
pompy paliwa – 3x Bosch 044
wtryski – 8x2000cc
jeździ na bioetanolu E85
Zawieszenie
przednie zawieszenie gwintowane z EVO
tył 4link i amortyzatory/sprężyny QA1
Koła
felgi Weld Racing Weldstar RT 15×8 przód, 15×10 tył
Opony Mickey Thompson Slicks/Hoosier DOTs