Mitsubishi EVO VIII LSx Turbo

Mitsubishi EVO VIII LSx Turbo

Nasz pomysł jak zrobić szybkie i możliwie bezawaryjne EVO do dragracingu. Więcej cylindrów, większa pojemność, wielkie turbo i bardzo mocne przeniesienie napędu AWD – EVO VIII V8

Osiągi

1/4 Mili: 8.183 @ 271.96 km/h
1/8 Mili: 5.291 @ 219.26 km/h

60ft:1.276

Silnik

V8 LS 6.4l

blok Dart LS Next

kute tłoki JE Pistons

kute korbowody Eagle

kuty wał korbowy Eagle

wałek rozrządu BTR

głowice Trick Flow Specialties

szpilki/śruby ARP

kolektor ssący Holley Sniper

Elektronika

Ecumaster EMU Black

Ecumaster PMU

Ecumaster ADU

Ecumaster CAN Keyboard

Strojenie GS

Doładowanie

turbosprężarka Turbonetics Thumper

wastegaty Tial

FMIC

customowe orurowanie dolotu i intercoolera z aluminium VTG

blowoff Turbosmart

Wydech

kolektory Hooker Headers

customowy układ wydechowy VTG

Przeniesienie napędu

3 biegowa skrzynia Rossler Transmissions

konwerter Neal Chance Racing Converters

zmodyfikowany transfer z GMC Typhoona

przedni most GM

tylny most 12 bolt GM ze spoolem

półosie Moser Engineering

Układ paliwowy

pompy paliwa – 3x Bosch 044

wtryski – 8x2000cc

jeździ na bioetanolu E85

Zawieszenie

przednie zawieszenie gwintowane z EVO

tył 4link i amortyzatory/sprężyny QA1

Koła

felgi Weld Racing Weldstar RT 15×8 przód, 15×10 tył

Opony Mickey Thompson Slicks/Hoosier DOTs

Nasze projekty