1979 Chevrolet Corvette AWD

1979 Chevrolet Corvette AWD

Pomysł zbudowania tego auta zrodził się w 2005 roku. Naszym celem było stworzenie samochodu, zdolnego zwyciężać w Mistrzostwach Polski na 1/4 mili. Z czasem projekt ewoluował, a jego osiągi nawet nas potrafią zadziwić.

W tej chwili Corvette należy do europejskiej czołówki samochodów z napędem na cztery koła.

Osiągnięcia

pierwsze Polskie auto Ośmiosekundowe

pierwsze Polskie auto Siedmiosekundowe

dwa tytuły King of Europe

pięć tytułów King of Germany

wiele tytułów Mistrza Polski i zdobywcy Pucharu Polski

od 2007r. ustanawia kolejne rekordy Polski.

Osiągi

1/4 Mili: 7.545 @ 279.07 km/h
1/8 Mili: 4.861 @ 237.62 km/h

60ft: 1.207

0-100km/h 1.43s

100-200km/h 2.07s

200-250km/h 1.87s

Silnik

409CID(6.7L) SBC

blok Dart Little M Pro Series

wał korbowy Callies

korbowody Callies

tłoki JE Pistons

głowice Dart Pro1

wałek rozrządu robiony na zamówienie

szpilki/śruby ARP

uszczelki głowic SCE Gaskets

Wydech

Kolektory VTG

Wydech/dump pipe’y zrobione przez VTG

Układ paliwowy

pompy paliwa – 4x Bosch 044

wtryski – 8x 2000cc

jeździ na bioetanolu – E85

Turbodoładowanie

Turbosprężarka 118mm Precision PT118 Gen2 CEA

Wastegate Turbonetics HP Newgen

Intercooler zbudowany przez VTG

Zawór upustowy Turbonetics Godzilla

Przeniesienie napędu

Trzybiegowa skrzynia biegów zbudowana przez Rossler Transmissions

Skręcany konwerter Neal Chance Racing Converters

Zmodyfikowany transfer z GMC Typhoon’a

Przedni most z GMC Typhoon’a

Tylny most 12 bolt GM ze spoolem

Półosie Strange Engineering

Elektronika

Ecumaster EMU Black

2x Ecumaster PMU

Wyświetlacz Ecumaster ADU

Data logger Ecumaster EDL-1

Ecumaster CAN Keyboard

Strojenie GS

Zawieszenie/Hamulce

Przednie i tylne regulowane amortyzatory QA1

Tylne zawieszenie typu 4 link

Stabilizator Competition Engineering

Przednie zawieszenie z GMC Typhoon’a

Hamulce Wilwood

Koła

Felgi Weldstar RT (15×12 tył / 15×10 przód)

Opony Mickey Thompson Slicks/Hoosier DOTs

Nasze projekty