1968 Chevrolet Camaro AWD
1968 Chevrolet Camaro AWD
Zostało zbudowane tak, aby być szybkim niezależnie od nawierzchni, na której będzie się ścigać. Szalone połączenie skuteczności napędu na cztery koła z GMC Typhoon ze stylem i pięknem Camaro pierwszej generacji.
Osiągnięcia
Zdobywca tytułu King of Germany 2018
Drugi czas klasy Pro Street na zawodach The Doorslamers 2018 na torze Santa Pod
Zdobywca Pucharu Polski 2017
Wielokrotny zwycięzca i finalista zawodów w Polsce i Europie.
Osiągi
1/4 Mili: 7.743 @ 286.16 km/h
1/8 Mili: 4.988 @ 230.14 km/h
60ft: 1.198
0-100km/h 1.64s
100-200km/h 2.47s
200-250km/h 2.15s
Silnik
409CID(6.7l) SBC
blok Dart Little M Pro Series
wał korbowy Callies
korbowody Callies
tłoki JE Pistons
głowice AFR Eliminator Competition Racing Heads
wałek rozrządu robiony na zamówienie
szpilki/śruby ARP
szczelki głowic SCE Gaskets
Wydech
kolektory Stainless Works Turbo
wydechy/dump pipe’y zrobione przez VTG
Układ paliwowy
pompy paliwa – 4x Bosch 044
wtryski – 8x 2000cc + 3x 1600cc
jeździ na bioetanolu – E85
Zestaw turbo
Dwie turbiny Borg Warner AirWerks S300SX-E
Wastegate’y Turbosmart Power-Gate 60
Zbudowany przez VTG zestaw intercoolerów
Zawór upustowy Turbosmart Race Port
Przeniesienie napędu
Trzybiegowa skrzynia biegów zbudowana przez Rossler Transmissions
Skręcany konwerter Neal Chance Racing Converters
Zmodyfikowany transfer z GMC Typhoon’a
Przedni most z GMC Typhoon’a
Tylny most12 bolt GM ze spoolem
Półosie Strange Engineering
Elektronika
Ecumaster EMU Black
2x Ecumaster PMU
Data logger Ecumaster EDL-1
Strojenie GS
Zawieszenie/Hamulce
Przednie i tylne regulowane amortyzatory QA1
Tylne zawieszenie typu 4 link
Stabilizator Competition Engineering
Przednie zawieszenie z GMC Typhoon’a
Hamulce Wilwood
Koła
Felgi Weldstar RT (15×12 tył / 15×10 przód)
Opony Mickey Thompson Slicks/Hoosier DOTs