1968 Chevrolet Camaro AWD

1968 Chevrolet Camaro AWD

Zostało zbudowane tak, aby być szybkim niezależnie od nawierzchni, na której będzie się ścigać. Szalone połączenie skuteczności napędu na cztery koła z GMC Typhoon ze stylem i pięknem Camaro pierwszej generacji.

Osiągnięcia

Zdobywca tytułu King of Germany 2018

Drugi czas klasy Pro Street na zawodach The Doorslamers 2018 na torze Santa Pod

Zdobywca Pucharu Polski 2017

Wielokrotny zwycięzca i finalista zawodów w Polsce i Europie.

Osiągi

1/4 Mili: 7.743 @ 286.16 km/h
1/8 Mili: 4.988 @ 230.14 km/h

60ft: 1.198

0-100km/h 1.64s

100-200km/h 2.47s

200-250km/h 2.15s

Silnik

409CID(6.7l) SBC
blok Dart Little M Pro Series
wał korbowy Callies
korbowody Callies
tłoki JE Pistons
głowice AFR Eliminator Competition Racing Heads

wałek rozrządu robiony na zamówienie

szpilki/śruby ARP
szczelki głowic SCE Gaskets

Wydech

kolektory Stainless Works Turbo

wydechy/dump pipe’y zrobione przez VTG

Układ paliwowy

pompy paliwa – 4x Bosch 044

wtryski – 8x 2000cc + 3x 1600cc

jeździ na bioetanolu – E85

Zestaw turbo

Dwie turbiny Borg Warner AirWerks S300SX-E

Wastegate’y Turbosmart Power-Gate 60

Zbudowany przez VTG zestaw intercoolerów

Zawór upustowy Turbosmart Race Port

Przeniesienie napędu

Trzybiegowa skrzynia biegów zbudowana przez Rossler Transmissions

Skręcany konwerter Neal Chance Racing Converters

Zmodyfikowany transfer z GMC Typhoon’a

Przedni most z GMC Typhoon’a

Tylny most12 bolt GM ze spoolem

Półosie Strange Engineering

Elektronika

Ecumaster EMU Black

2x Ecumaster PMU

Data logger Ecumaster EDL-1

Strojenie GS

Zawieszenie/Hamulce

Przednie i tylne regulowane amortyzatory QA1

Tylne zawieszenie typu 4 link

Stabilizator Competition Engineering

Przednie zawieszenie z GMC Typhoon’a

Hamulce Wilwood

Koła

Felgi Weldstar RT (15×12 tył / 15×10 przód)

Opony Mickey Thompson Slicks/Hoosier DOTs

Nasze projekty