Finał Grand Prix Polski

Szóstą, finałową rundą Grand Prix Polski, Memoriału Marcina „Marlona” Maciążka zakończyliśmy kolejny sezon wyścigowy.

Nie zabrakło emocjonującej walki zarówno z czasem jak i z przeciwnikami na torze.

 

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować naszym klientom, którzy powierzyli nam swoje auta i zaufali, że nasza praca przy nich przyniesie oczekiwany rezultat.

Podziękowania należą się także organizatorom imprez, na których mieliśmy okazję się ścigać, za zapewnienie nam warunków do walki o jak najlepsze rezultaty.

To wspaniałe uczucie móc w pracy realizować swoją pasję i dzielić ją z innymi. W tym sezonie mieliśmy przyjemność przygotowywać do zawodów:

Corvette C6 Z06 Wojtka Ludwisiaka, zwycięzcy rund i GP Polski 1/4 mili w klasie Profi RWD T. Zimowe modyfikacje pozwoliły na poprawę czasu o przeszło sekundę i z czasem ET11.059 Corvette jest o włos od przełamania granicy 11sekund(może jednak jeszcze jeden start w tym roku?).

GMC Syclone Tomka Jankowskiego. Dwie wygrane rundy GP Polski i trzecie miejsce w sezonie w klasie Street AWD. Z najlepszym czasem sezonu ET9.95 Syclone jest jedenastym autem przygotowywanym w naszej firmie, które pojechało 1/4 mili poniżej 10 sekund.

Nissan GTR Zbyszka Bracha. Zwycięzca rund i po stoczeniu wielu zaciętych pojedynków zdobywca GP Polski w klasie Street AWD. Najszybsze auto tegorocznego pucharu w klasie i uczestnik(często też triumfator) wszelkich wyścigów organizowanych w kraju.

Chevrolet Camaro Marcina Blautha. Mimo braku czasu na udział w większej liczbie wyścigów Marcin wykorzystał przygotowany przez nas nowy silnik w Camaro i poprawił swój rekord na ET8.44s. Już planujemy modyfikacje, które pozwolą w przyszłym sezonie poprawić ten czas. Chcielibyśmy, żeby Camaro było kolejnym autem pokonującym dystans 402m poniżej ośmiu sekund.

No i oczywiście nasz democar – Chevrolet Corvette VTG. Niewiele zabrakło do pobicia rekordu, ale nas najbardziej cieszy stabilność, powtarzalność i niezawodność Vetty. Mimo pojechania w tym sezonie wielu niskich ósemek, kilku siódemek auto nie wykazuje żadnych oznak zmęczenia. Ustanawiane rekordy torów świadczą o tym, że Corvette była bardzo szybka na każdych zawodach i w każdych warunkach w jakich przyszło się ścigać. Pozwoliło to zwyciężać na zawodach zagranicznych, łącznie ze zdobyciem kolejnego tytułu King of Germany oraz zwyciężyć w GP Polski w klasie Profi AWD T z kompletem punktów.